Успешно је реализована обука "Дигитални маркетинг и иновације у маркетингу", 31.05.2024. године, са циљем подизања интерних капацитета иновационих инкубатора - ФТН у Чачку, ФМГ у Краљеву и Универзитета у Крагујевцу.
Чланови тима иновационих инкубатора имали су прилику да се упознају са основним концептима и трендовима у агилном маркетингу, стратегијом и планом дигиталног маркетинга, као и употребом АI у процесу креирања садржаја. Обуку је водио Милош Живковић, дугогодишњи стручњак у области дигиталног маркетинга. Милош је својим дугогодишњим искуством и знањем из области дигиталног маркетинга учинио ову обуку изузетно корисном и инспиративном за све учеснике. Учесници су се упознали са принципима агилног маркетинга који омогућавају брзо прилагођавање променама на тржишту. Дискутовани су примери успешних агилних маркетиншких кампања. Детаљно су објашњене фазе израде стратегије дигиталног маркетинга, укључујући анализу тржишта, идентификацију циљних група и постављање циљева. Посебна пажња посвећена је алатима и платформама које олакшавају имплементацију стратегије. Представљене су иновативне технологије и алати засновани на вештачкој интелигенцији који помажу у креирању и персонализацији садржаја. Дискутовано је како AI може побољшати ефикасност и прецизност маркетиншких кампања.
Ова обука је била посебно корисна за чланове иновационих инкубатора ФТН-а у Чачку, ФМГ-а у Краљеву и Универзитета у Крагујевцу јер им је омогућила да прошире своја знања и вештине у области дигиталног маркетинга, што ће им помоћи да још успешније воде своје пројекте и иницијативе.
Обука је завршена са ентузијазмом и позитивним повратним информацијама учесника, што потврђује да је била успешно реализована и да ће допринети даљем развоју и унапређењу њихових маркетиншких стратегија.